ورود اعضاء
عضویت در انجمن
انتشار نشریه تخصصی انجمن
تاریخ خبر : دوشنبه 31 شهریور 1399
برگشت به صفحه قبل
اولین شماره نشریه تخصصی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران با نام "نو" منتشر شد.

اجرای اهداف پیش بینی شده در اساسنامه انجمن نیاز به برنامه ریزی منظم، منسجم و پیوسته دارد. پس از شروع فعالیت سومین دوره از هیات مدیره انجمن، برنامه­ های متعددی برای بروز نقش انجمن و اثرگذاری آن تهیه شدند. یکی از برنامه­ هایی که ضرورت آن به چشم می­ خورد، انتشار یک روزنامه خبری – تحلیلی است که نام آن را نشریه "نو" گذاشتیم. نامی ساده و نزدیک به واژگان مصطلح در حوزه نوآوری و فناوری کشور.

نشریه "نو" یک فصلنامه تخصصی می­ باشد که قرار است به دور از موازی کاری و در فضایی متفاوت از نشریات فعلی حوزه نوآوری تنظیم و ارائه گردد. در این نشریه تلاش می ­شود تا تحلیل ­های به روز از اکوسیستم نوآوری ایران، معرفی آثار علمی جدید و نفیس مرتبط، معرفی یک انجمن بین­ المللی مرتبط با اکوسیستم نوآوری جهانی در کنار نوشتارهایی از صندوق­ های پژوهش و فناوری کشور، مدیریت مراکز رشد و پارک­ های علم و فناوری، بروکرها، شتاب­دهنده­ ها، باشگاه­ های کارآفرینی و ... به اشتراک گذاشته شوند. هم­چنین از نوشتارها و یادداشت­ های شما خواننده / نویسنده علاقمند گرامی برای شماره­ های بعدی استقبال می­ نماییم.

امیدواریم نشریه "نو" فضای جدیدی را در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران ایجاد نموده، مؤثر باشد و نیز مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

می­ توانید نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نشریه از طریق وبگاه انجمن به آدرس www.stpia.ir با ما در میان بگذارید.