ورود اعضاء
عضویت در انجمن
اولین تور فناوری تخصصی – آموزشی به میزبانی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ خبر : سه شنبه 24 خرداد 1401
برگشت به صفحه قبل
نخستین تور فناوری تخصصی با عنوان طراحی فضای کالبدی پارک‌های علم و فناوری توسط انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران و در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان برگزار شد.

 

انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران به سفارش معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، در راستای مأموریت‌های خود، مجری برگزاری تورهای فناوری تخصصی آموزشی به صورت موضوع محور و ادواری در طی سال شده است. در همین راستا، اولین سری از این برنامه ملی، تحت عنوان طراحی فضای کالبدی پارک‌های علم و فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و در شهر تاریخی زاهدان طی دو روز، در تاریخ‌های 21 و 22 خرداد 1401برگزار گردید.

در این برنامه ملی دو روزه، کارشناسان دفاتر عمرانی حدودا 30 پارک شرکت داشتند. نخستین برنامه ملی تور فناوری به دلیل موفقیت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در طراحی فیزیکی، در این پارک برگزار شد تا کارشناسان پارک‌های کشور از نزدیک با نقطه نظرات و دیدگاه‌های مشاور معمار پارک سیستان و بلوچستان و فضای خود پارک در ارتباط باشند.

برنامه‌های متنوعی شامل: کارگاه آموزشی، پنل انتقال تجارب، پنل مشارکتی آموزشی، برنامه بازدید از پارک و گشت شهری، طی دو روز برنامه ملی تور فناوری تخصصی آموزشی؛ اجرا شد.

در این تور تقریبا 42 نفر از کارشناسان پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور حضور داشتند که جز برنامه‌های موفق با محوریت شبکه‌سازی بین نیروهای ستادی پارک‎های کشور و انتقال تجارب بین آن‌ها بوده است.

لازم به ذکر می‌باشد که اطلاعات دوره‌های بعدی تور فناوری تخصصی آموزشی، در سایت انجمن اطلاع رسانی می‌گردد.