ورود اعضاء
عضویت در انجمن
اعضای جدید انجمن
تاریخ خبر : دوشنبه 11 دی 1402
برگشت به صفحه قبل
اعضای جدید انجمن

شرکت مشاوران کنش‌گران توسعه برنا (ماسرا) 

شرکت مشاوران کنش‌گران توسعه برنا با رویکردی مبتنی بر ارائه راه حل‌های خلاقانه برای مسائل محیط کسب و کار در مسیر توسعه و بهبود مستمر فضای کسب و کار برای متقاضیان و صاحبان بنگاههای خرد، کوچک و متوسط اقتصادی فعالیت می‌کند. خدماتی که این شرکت به کسب و کارها ارا‌ئه می‌دهد شامل: استراتژی و تحول سازمانی، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی و پایش بنگاه‌های اقتصادی است. 
نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته

 

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درسال 1371 در شهرستان یزد به ثبت رسیده است. موضوع فعالیت شرکت عبارتست از : اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره از آن و تولید گندله، تولید سنگ آهن (لامپ اور) تولید محصولات فولادی، نصب و راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و بازرسی فنی سرویس تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شرکت، خرید و تهیه انواع و اقسام ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و مصالح مورد نیاز برای انجام موضوع فعالیت شرکت. مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو«نوچاد» در پارک علم و فناوری استان یزد فعالیت می‌کند و هدف از راه‌اندازی این مرکز بررسی مسائل و چالش‌های موجود در صنعت فولاد و معدن از مسیر نوآوری و ایده پردازی است. از دیگر اهداف این مرکز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه خدمات به متقاضیان این حوزه، ارتقاء قابلیت‌ پویایی سازمانی و توانمندسازی مبتنی بر نوآوری به منظور حل مسائل شرکت، توسعه همکاری‌های مرکز نوآوری با شبکه زیست‌بوم نوآوری و مراکز دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای رشد و پرورش ایده‌های نو بر مبنای دانش در قالب شتاب‌دهنده و استودیو استارتاپ است. 

نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته
 

شرکت زمزم

شرکت زمزم در سال 1334 هجری شمسی با تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران فعالیت خود را آغاز نمود. 
زمزم در سال های اخیر گسترش قابل توجهی در فعالیت های خود ایجاد نموده است. این در حالی است که در ابتدا فعالیت خود را تنها با یک خط تولید آغاز نمود، ولی هم اکنون 13 شرکت در شهر های مختلف ایران و چندین شرکت خارجی در دیگر کشورها، محصولات مختلف را، تحت لیسانس زمزم تولید می کنند. از آنجا که مدرنترین واحد عصاره سازی خاور میانه متعلق به زمزم ایران است، شرکت زمزم اقدام به تولید نوشیدنی با طعم و مزه های متنوع و مختلف تولید نموده است .زمزم با ارائه بیش از 100 نوع محصول مختلف، حضوری چشم گیر در سطح ملی و بین المللی داشته و تولیداتی با طعم ها، اندازه ها و بسته بندی های متفاوت، خود را به عنوان الگویی توانا در صنعت آشامیدنی معرفی نماید. 
نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته

 

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان اصفهان 

صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان به عنوان اولین صندوق پژوهش و فناوری در سطح کشور در سال 1382 شروع به کار کرده است. با توجه به این که استان اصفهان پتانسیل بسیار زیادی از فرصت‌های سرمایه گذاری داشته و دارد به طوری که بیش از ده درصد کل شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشور در این استان مستقر است و همچنین، با عنایت به این مسئله که تنها نهاد تامین مالی و پاسخ به نیازهای مالی و اعتباری این شرکت‌ها در آن زمان، صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان بود، لذا در اولین گام در سال ۱۳۹۸، اولویت سرمایه گذاری صندوق، تشکیل نهادهای سرمایه گذاری با مشارکت و جذب منابع از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان و سرمایه گذاران حرفه‌ای عمدتا در پایتخت هدف گذاری شد. اهداف صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان عبارتند از: 
ایجاد بستر مشارکت و سرمایه گذاری 
کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در جهت تجاری‌سازی محصولات حوزه فناوری 
تسریع فرآیند تبدیل ایده به ثروت 
تامین و ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت‌های دانش بنیان و فناور 
افزایش توان رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور 
نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته

 

شرکت بریان گوشت آمل (سهامی خاص) 

شرکت بریان گوشت آمل (سهامی خاص) با نام تجاری بریون در سال 1382 در شهر آمل واقع در استان مازندران تاسیس شد. با توجه به رشد روز افزون جمعیت در دنیا و نیز ضرورت تامین نیازهای حیاتی مردم از جمله پروتئین از یک سو و محدودیت منابع حیوانی و گیاهی تامین این نیاز، شرکت بریان گوشت آمل برآن شد تا با تولید فرآورده‌های سالم و مغذی، پاسخگوی تنوع طلبی ذائقه مصرف کنندگان به احتیاجات حیاتی و ضروریشان باشد. هدف غائی و نهائی مدیران شرکت بریان گوشت آمل ارتقاء سطح کیفی تغذیه و بهداشت و سلامتی جامعه است. 
نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته
 
 

گروه تعاونی پیشگامان 

گروه تعاونی پیشگامان در مهرماه 1375 با تکیه بر خرد جمعی برای ایجاد فضای سالم و پر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شکل گرفت. فعالیت گروه تعاونی پیشگامان در قالب تعاون، عدالت اجتماعی، جذب سرمایه‌های خرد مردم و ارائه ایده‌های جذاب و مورد توجه جامعه در کنار خدمات الکترونیکی، مخابراتی و تولید مصنوعات مرتبط از جمله اخذ مالکیت فیبر نوری بصورت انحصاری در آب‌های آزاد دنیا، سبب گسترده شدن حوزه خدمات این گروه در سراسر کشور گردید و همزمان نیز حوزه‌های نوینی از فعالیت‌های خود را در زمینه‌های گوناگون رونمایی کرد. گروه تعاونی پیشگامان با بیش از 30 شرکت و بیش از 60 هــزار سهــامدار به اتحـــــادیه تخصصی امروزه به امورزیربنایی شرکت‌های تعاونی پیشگامان تبدیل شده است. 

نوع عضویت در انجمن : حقوقی پیوسته

 

شرکت توسعه نوآوری و فناوری معدن ایده (مایندیا):

شرکت مایندیا که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد در تلاش است تا بتواند نقش مؤثری در زیست بوم نوآوری معدن و صنایع معدنی ایران داشته باشد. یکی از اهداف مهم این شرکت کمک به توسعه همه جانبه مفاهیم نوآوری و تکنولوژی در صنعت معدن است. این شرکت مجموعه‌ای است که به منظور ارائه خدمات مشاوره تخصصي به مجموعه‌هاي بزرگ و کوچک صنعتی و معدنی در حوزه نوآوری و تکنولوژی تشکیل شده است. اين خدمات در زمينه‌هاي مختلف تکنولوژی جديد و نوآورانه بخصوص در حوزه معدن و صنايع معدني نظير: طراحي اکو سيستم نوآوری، توسعه زنجيره ارزش و پياده سازی نظام نوآوری سازمانی، شناسايی فناوری‌های نوين منطبق بر زنجيره ارزش شرکت‌ها و زنجيره تامين، خريد و فروش و انتقال تکنولوژی‌های جديد در داخل و خارج از کشور می‌باشد.

نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته

 

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال ۱۳۵۰ در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد بدلیل وجود معدن چغارت که به عنوان بهترین معدن از نظر کیفیت و کمیت سنگ آهن تشخیص داده شده، در شهر بافق تاسیس شد.‌ این شرکت علاوه بر تولید سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن اصفهان، طی ۳۰ سال گذشته مطالعه وسیعی در زمینه ی اکتشافات معادن سنگ آهن انجام داده است. شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از تامین کنندگان معتبر در زنجیره تولید فولاد کشور است. مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در سال 1402 (بافق) در دانشگاه یزد افتتاح شد.هدف از افتتاح این مرکز ، تکمیل زنجیره ارزش راهبردی سنگ آهن مرکزی ایران و استان یزد، ایجاد قطب منطقه‌ای در حوزه معدن با استفاده از پایدارسازی، ایجاد ارزش افزوده در سرمایه‌های محدود منبع‌محور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، مبتنی بر نوآوری از طریق راهبری و سرمایه‌گذاری بر روی سرمایه انسانی مستعد، شبکه‌سازی و توسعه راه‌ حل‌های نوآورانه و فناورانه است.از جمله راهبردهای این مرکز ایجاد فضای جذاب و مفرح برای جذب سرمایه انسانی و مشاوران، مربیان ملی و برجسته استانی، برگزاری رویدادهای هدفمند، اتخاذ رویکرد استارت‌آپ استودیو و سپس شتابدهی و ... می باشد.

نوع عضویت در انجمن: حقوقی پیوسته