ورود اعضاء
عضویت در انجمن
چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) تحت نمایه قرار گرفت.
تاریخ خبر : سه شنبه 30 مرداد 1403
برگشت به صفحه قبل
چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) تحت نمایه قرار گرفت.

🔰چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) تحت نمایه قرار گرفت.

📣 به اطلاع علاقمندان و پژوهشگران محترم چهارمین کنفرانس ملی انجمن می‌رساند؛

🔸 چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران با عنوان " فناوری‌های نوظهور، سازمان‌های نوآور، توسعه پایدار" با کد اختصاصی 96733-03240 در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده و تمامی مقالات پذیرفته شده کنفرانس در این پایگاه نمایه خواهند شد.

✳لازم به ذکر است، طبق قوانین و مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وهمچنین دستورالعمل برگزاری همایش‌های علمی- پژوهشی، تنها کنفرانس‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند دارای اعتبار از نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند و فقط مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها وکنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی در نمره پایان‌نامه و نیز مصاحبه دکتری هستند.

❇ لازم به ذکر است این کنفرانس به میزبانی پارک علم و فناوری البرز و با مشارکت اجزای زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به صورت حضوری و با سخنـرانان بـرجسته داخلی و فعالان نوآوری و فناوری کشور در تاریخ‌های 16 و 17 آبـان 1403 در البرز بـرگزار می‌گردد.