ورود اعضاء
عضویت در انجمن
نشست اعضای هیات مدیره انجمن با معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر شهیکی
تاریخ خبر : شنبه 14 مهر 1403
برگشت به صفحه قبل
دیدار اعضای هیات مدیره انجمن علمی با معاون محترم فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر شهیکی
✅در این جلسه ضمن معرفی انجمن و فعالیت‌های آن، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن جهت همکاری با برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح شد.
 
❇️ در ادامه دکتر شهیکی تاکید کرد، انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران به‌عنوان یک نهاد غیردولتی در راستای ارتقا و کیفیت زیست‌بوم نوآوری کشور در کنار وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری تاثیر بسزایی دارد‌. با توجه به توانایی انجمن در شبکه‌سازی می‌توان از ظرفیت‌های آن در حوزه توانمندسازی و آموزشی منابع انسانی در حوزه‌ی ستادی وزارت علوم و صف در سازمان‌های نوآوری و همچنین در زمینه‌های بین‌المللی استفاده نمود. 
 
✅دکتر شهیکی در پایان حمایت و مساعدت وزارت علوم را درخصوص برگزاری کنفرانس‌‌های ادواری انجمن اعلام نمود و افزود وزارت علوم در نظر دارد منابع انسانی سازمان‌های نوآوری ذیل وزارت علوم، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری مشارکت و حضور حداکثری خود را در کنفرانس‌های ملی انجمن داشته باشند. 
 
❇️انجمن ضمن آرزوی موفقیت و تبریک به جناب دکتر شهیکی، امیدوار است بتواند به عنوان نهادی غیردولتی و با تکیه بر پشتوانه خانواده بزرگ اعضای خود، هم افزایی و اثرگذاری مثبت و مفیدی را  با وزارت علوم داشته باشد.