ورود اعضاء
عضویت در انجمن
پیام دکتر معتمدزادگان رئیس هیات مدیره و مهندس مهدوی دبیر انجمن بمناسبت فرا رسیدن سال نو
تاریخ خبر : شنبه 26 اسفند 1402
برگشت به صفحه قبل
پیام دکتر معتمدزادگان رئیس هیات مدیره و مهندس مهدوی دبیر انجمن بمناسبت فرا رسیدن سال نو
سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و فرودهایش در بستر اجتماعی و اقتصادی و علمی ایران، پر از خاطرات تلخ و شیرین گذشت و ایران با اراده و امیدی دوچندان، بهار جدید را به آغوش می‌کشد تا با طبیعت در دگرگونی و نو شدن همراه و همگام شود.  
سال ۱۴۰۲ برای انجمن نیز سالی پر فراز و فرود بود. خداحافظی تیم قبلی دبیرخانه و شروع به کار تیم جدید و شروع به کار دبیر جدید انجمن، بخش پرچالش آن بود. اما همراهی اعضای انجمن در برنامه‌های مختلف و در اوج آن سومین کنفرانس در یزد، پیوستن اعضای جدید به خانواده ما، شروع تدوین و تالیف دو کتاب منحصر به فرد و متفاوت که در سال جدید منتشر خواهند شد، پایه‌گذاری جایزه ملی نوآوری و برنامه‌هایی از این دست امید بخش و نشانه‌های پر‌رنگ تر شدن نقش انجمن در زیست‌بوم نوآوری ایران در سال پیش‌رو می‌باشند.  
هیات مدیره انجمن امیدوار است سال پیش رو در کنار و با همراهی تک تک فعالین زیست‌بوم نوآوری ایران و اعضای خود به خلق و نهادینه‌سازی ارزش‌های جدید متناسب با ماموریت‌های انجمن بپردازد. 
حلول ماه پر فیض و برکت رمضان و فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت و عید فرخنده نوروز را خدمت همه فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور عزیزمان ایران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و برای دوستان خوبمان در انجمن، امیدورایم تلاش‌های ما در سال نو همراه با صلح و آرامش برای بشریت، حفظ و پایداری محیط زیست و رونق علمی و اقتصادی ایران باشد.