ورود اعضاء
عضویت در انجمن
بـرگزاری اولین جلسه کمیته منتخب جایزه ملی نوآوری
تاریخ خبر : چهارشنبه 20 تیر 1403
برگشت به صفحه قبل
اولین جلسه کمیته منتخب جایزه ملی نوآوری با حضور هیات رئیسه انجمن در محل دفتر ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برگزار شد.

اولین جلسه کمیته منتخب جایزه ملی نوآوری با حضور هیات رئیسه انجمن در محل دفتر ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برگزار شد. در این جلسه درخصوص شاخص‌ها، نحوه انتخاب و فرایندهای اجرایی اعطای این جایزه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید. کمیته منتخب بصورت مستقل به شناسایی و انتخاب فرد حقیقی یا حقوقی مورد نظر اقدام می‌نماید. 

شایان ذکر است که این جایزه به منظور پاسداشت خدمات و تلاش‌های فعالین برجسته و تاثیرگذار در حوزه فناوری و نوآوری که بیشترین تاثیر را در توسعه این زیست بوم به صورت منطقه‌ای یا کشوری داشته‌اند و تقدیر از آن‌ها در سطح ملی با اهداف ارج نهادن فعالیت‌های موثر در حوزه فناوری و نوآور، معرفی اشخاص حقیقی یا حقوقی برجسته در حوزه فناوری و نوآوری به‌عنوان الگو، تشویق و ترغیب فعالین حوزه فناوری و نوآوری به انجام خدمات موثر در توسعه زیست بوم نوآوری ایران توسط انجمن اعطا می‌شود. همچنین اعضای اولین کمیته منتخب جایزه ملی عبارتند از: دکترمحمدصادق خیاطیان، دکتر مهدی کشمیری، دکتر شقایق حق‌جوی، مهندس مجید دهبیدی پور، دکتر علی خیرالدین، مهندس رضا زرنوخی و دکتر فریدون مهبودی