ورود اعضاء
عضویت در انجمن
سخنان مهندس عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در خصوص چهارمین کنفرانس ملی انجمن
تاریخ خبر : چهارشنبه 3 مرداد 1403
برگشت به صفحه قبل
چهارمین کنـفرانس ملی انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران با عنـوان" فناوری‌های نوظهور، سازمان‌های نوآور و توسعه پایدار به میزبانی پارک علم و فناوری البرز در16الی 17 آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری استان البرز و رئیس چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران اعلام کرد: پارک علم و فناوری البرز میزبان چهارمین کنفرانس ملی انجمن در تاریخ 16 الی 17 آبان سال جاری می‌باشد. این کنفرانس میزبان جمعی از متخصصان، صاحب‌نظران و خبرگان بحث فناوری و نوآوری از سراسر کشور شامل: پارک‌های علم و فناوری، صندوق‌های پژوهش فناوری، مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و فناور و کارخانجات نوآوری خواهد بود. مهندس عباسی در ادامه فرمودند: با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، از اعضای محترم زیست‌بوم کارافرینی و نوآوری ایران دعوت می‌شود تا در این کنفرانس شرکت کنند تا نقشی را جهت تحقق شعار سال داشته باشند. ایشان در ادامه گفتند، با توجه به امکانات جهاد دانشگاهی، پارک البرز امیدوار است بتواند برنامه‌های متنوع تر، علمی‌تر و اجرایی‌تر برای اعضای محترم زیست‌بوم در البرز رقم بزند.

مهندس عباسی در پایان از همه‌ی افرادی که در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت دارند و صاحب تحقیقاتی هستند در قالب ارائه مقاله  در راستای تحقق شعار سال برای شرکت در کنفرانس نیز دعوت به عمل آورد

همچنین علاقمندان می‌توانند ویدئو کامل این مصاحبه را از طریق لینک زیر در آپارات مشاهده نمایند:

https://www.aparat.com/v/ypa9k61