ورود اعضاء
عضویت در انجمن
ارتقاء رتبه انجمن از F به C
تاریخ خبر : دوشنبه 25 اسفند 1399
برگشت به صفحه قبل
بر اساس ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی کشور توسط کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران موفق به کسب رتبه C گردید.

در تازه‌ترین ارزیابی انجمن‌های علمی که توسط کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت گرفته است؛ رتبه انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران طی دو مرحله از رتبه F به رتبه D و نیز در پایان سال 1399 به رتبه C ارتقاء یافته است.

عملکرد مناسب انجمن باعث شد تا در دوره سوم هیأت مدیره بتواند رتبه (C) را از وزارت علوم اخذ نماید. انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه علمی و پژوهشی با وزارت عتف و بهداشت و نیز شتابدهنده ماینتک، برگزاری مستمر نشست‌های هیأت رئیسه و مدیره، پیگیری امور صنفی از جمله بودجه و قوانین،‌ ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا برای اعضاء نظیر شبکه‌سازی فعالین حوزه نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان، ارتقاء تعاملات و آموزش پرسنل در سطح بین‌المللی، برگزاری کنفرانس سالانه تخصصی حوزه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، چاپ نشریه تحلیلی با عنوان "نو"، چاپ فصل‌نامه تخصصی "زیست بوم نوآوری" و ... از دیگر اقدامات ارزشمند انجمن طی یکسال اخیر بوده است.

گفتنی‌است، کمیسیون انجمن‌های علمی کشور همه ساله عملکرد یک سال گذشته انجمن‌ها را بر اساس مجموعه‌ای از شاخص‌ها، ارزیابی و آن‌ها را با توجه به امتیازهای کسب شده رتبه‌بندی می‌کند.

دبیرخانه انجمن این دستاورد ارزشمند را به یکایک اعضای محترم تبریک گفته و از تمامی دست اندرکارانی که در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های انجمن همکاری داشته‌اند، سپاسگزاری می‌نماید.